Regnskogs-sele

Äntligen har jag sytt klart en sele jag är nöjd med, och första selen i den här bloggen!

Har inte bestämt än om den blir till maken eller om den är till salu.

pict0719.jpg

Och så lönade det sig att längta lite extra mycket efter kanintyget, för det kom idag. Kaninlycka som gekko sa. 😀

4 svar to “Regnskogs-sele”

  1. Åh vad fint ”mitt” skötbordstyg blev i en sele! (Knäppt vad man tror att ett tyg är ens eget bara för att man har samma hemma! :-D) Fast mitt är acrylatväv och det här är väl bomull då? Jag har aldrig sytt en sele men funderar mycket på om jag inte skulle… Din ser ju väldans proffsig ut!

  2. Ah!

    Snygg 🙂 Färgglad men ändå diskret på nåt sätt…..

  3. josefinaste Says:

    Gekko: tycker absolut att du ska satsa på att sy en sele! Lite bökigt är det väl, men det går. =)
    Jag håller med dig, vissa tyger känns verkligen som ens egna på något sätt, fast det är alltid kul att se vad andra hittade på med det också. Och jodå, det är bommulstyget, maken ”tvingade mig” att köpa hem det.

    Jessica: tack för berömmet. 😀

  4. Hej!!
    Vilka fina saker du syr!!

    Jag har länge letat efter ett MT sele, eller en MT med spännen men inte hittat någon och nu börjar det närma sig bebisens ankomst, och så hittar jag dig!
    Gör du sånna för försäljning?
    Denna länk var det som fick mig att vilja ha en ”MT sele” http://www.youtube.com/watch?v=HDyqE6fRE5E&feature=related

    Tacksam för svar på min mail 🙂 idabonin@hotmail.com
    Vänliga hälsningar / Ida

Kommentera

