Jag KAN sy selar! =)

Det är inte många saker som blir skapade här. Ännu mindre saker som får bli visade. Men nu har jag varit duktig och förevigat en sak i alla fall. Lite nöjd är jag. Fick en prymtång i julklappp och det var bra, det sparade både på en massa svordomar och bankande.

Denna var en test, som alla andra och änhligen kan jag säga att jag kan sy selar! För den här blev bra. Äntligen en som inte skär in eller gör ont i axlarna. Wihoo!

Och vet ni vad? Vi har haft 33 minus här idag.
Så här ser våra fönster ut nu…

11 svar to “Jag KAN sy selar! =)”

  1. Jättefin sele! Alltid kul när man är nöjd med resultatet. Jag är lite nyfiken hur den ser ut framifrån 😉

  2. Jättefin – och vilken härlig känsla det måste vara att verkligen få till en riktigt bra sele!
    (har dragit mig för att sy selar för att det är så många detaljer som måste klaffa för att de ska bli bra)

  3. Jättefin! Den är inte bara skön, den är snygg också! Jag gillar huvan!
    Var bor du eftersom du haft så kallt? Jag bor i Heby och där har det varit väldigt varierande. Hos oss har det varit -26 som kallast medan bara ett par km härifrån har de haft -32.

  4. Supersnygg sele – och vilken tur att den känns bra att ha på också!
    (Tycker det e tillräckligt kallt med våra -20…)

  5. Gud vad fin!! Jo visst har det varit kallt, våra fönster har också varit igen isade. När teperaturen går uppåt -30gradet då är det ALLDELES för kallt!

  6. Jösses så fin och proffsig! Blev jätteimpad! Snyggt jobbat!!

  7. Vad fin den är! Men hujedamej vad kallt ni har!

  8. Vilken fantastisk sele. Den var verkligen helt underbar. Snyggt med luvan också, istället för bara en ”tyglapp”.

  9. Åh, den var inte bara praktisk och skön. Den var snygg också!

  10. Oj, den är supersnygg!!
    Nu vill jag också sy en sele.. =D

Kommentera

